Aerial Joga od 19.04

Sprawdzona i przyjemna technika jogi od 19 kwietnia w AYS

Spróbuj asan w locie! zapraszamy na kurs wprowadzający oraz stałe zajecia
Kup teraz - wybierz datę kursu!


Aerial joga to technika, która za pomocą miękkiego i elastycznego materiału pomaga poznawać, doskonalić i rozwijać tradycyjne asany. Podwieszony kawałek tkaniny otwiera nowe drzwi do wiedzy na temat tego, jak można pracować z ciężarem własnego ciała.
Hamak działa jak huśtawka; nieustanne szukanie równowagi w powietrzu pomaga wzmocnić mięśnie posturalne, poprawić ich elastyczność i jednocześnie odciążyć kręgosłup od nadmiernego napięcia w przestrzeniach międzykręgowych.
Dodatkowo aerial joga uspokaja, dzięki delikatnemu kołysaniu przy wykonywaniu asan. Może być wykorzystywana zarówno w terapii, jak i do pogłębienia codziennej praktyki jogi.
Jednym z cudownych rezultatów włączenia hamaka do praktyki jogi jest możliwość przystosowania asan do różnego poziomu zaawansowania uczniów. W przypadku osób początkujących materiał pomaga znaleźć balans w pozycjach stojących, podtrzymując ciężar ciała, na przykład w wojowniku III lub w staniu na rękach. Za to osoby zaawansowane mogą mocniej popracować nad gorsetem mięśniowym tułowia (tzw. core) niż w standardowej praktyce jogi, a także zwiększyć zakresy w swoim ciele, pozostając dłużej w wygięciach i pozycjach odwróconych. 
Aerial joga otwiera drzwi do pozycji, które są nieosiągalne z pozycji maty. Aktywizuje zupełnie nowe grupy mięśni, rozwija emocjonalnie i może być doskonałą terapią - zarówno dla ciała, jak i dla duszy. Chociaż wiele pozycji zostało zaczerpniętych ze sztuki cyrkowej, w aerial jodze warto położyć nacisk na pracę wewnętrzną, a nie czysto performatywną. W tej technice jest miejsce na oddech, na aktywność bandh oraz pracę nad właściwym ustawieniem ciała w pozycjach.
Fragment książki: „Aerial joga - antygrawitacyjny flow” autorstwa Moniki Łazuk
 
Praktykując aerial jogę, jesteś w stanie:
  • rozwinąć siłę górnych partii ciała

  • doświadczyć głębokiego rozciągania bez nadmiernego wysiłku, ponieważ materiał podtrzymuje częściowo ciężar ciała

  • pracować jednocześnie nad wieloma partiami ciała, ponieważ ciężar jest rozmieszczony pomiędzy kilkoma punktami podparcia

  • rozwinąć orientację w przestrzeni

  • wzmocnić core, czyli mięśnie głębokie, stabilizujące cały tułów

  • odciążyć kręgosłup od nadmiernego napięcia w przestrzeniach międzykręgowych dzięki wykonywaniu pozycji odwróconych

  • poprawić równowagę dzięki nieustannej pracy z balansem

  • ulepszyć postawę ciała, co się pozytywnie odbije na codziennym życiu i w innych aktywnościach sportowych

  • podnieść swoją samoocenę

  • zrelaksować się 

Przeciwwskazania:
Zawroty głowy
Zapalenie błędnika
Niedawno odbyta operacja
Jaskra
Niedawno odniesiony uraz głowy
Padaczka
Przebyty zawał
Zabieg z botoksem
Ciąża
Przepuklina roztworu przełykowego
Przyjmowanie leków mogących wpłynąć na sprawność psychofizyczną
Zespół cieśni nadgarstka 
Osteoporoza
Endoproteza stawu biodrowego
Dyskopatia
Choroby serca
Bardzo niskie lub bardzo wysokie ciśnienie
Zapalenie zatok przynosowych
Zapalenie stawów

Kurs wprowadzający do Aerial Jogi to okazja, aby przyswoić niezbędne "ABC" tej techniki. Podczas 8 spotkań:
  • przyswoisz podstawowe chwyty, zaploty i sposoby zawieszenia poszczególnych części ciała w chuście

  • oswoisz się z nowym rekwizytem i zobaczysz, jak można modyfikować dobrze znane asany dzięki zawieszeniu w powietrzu i działaniu siły grawitacji.

  • poznasz pojedyncze pozycje, a następnie wykonasz je w płynnych sekwencjach, jak w vinyasie

Każde spotkanie będzie okazją do tego, aby wzmocnić ciało (a w szczególności głębokie mięśnie stabilizujące) w pozycjach balansowych, odciążyć i wydłużyć kręgosłup w inwersjach, a na koniec zamknąć się w kokonie i zrelaksować, zatapiając się w powolnym kołysaniu. Nie będzie tu zaawansowanych akrobacji rodem z Cirque du Soleil, za to pojawią się pozycje odwrócone, osiągalne dla każdego (nawet początkującego) jogina.
 
Na zajęciach potrzebna będzie mata - jesli nie masz swojej, można wypożyczyć na miejscu w szkole (5 zł).
Prosimy o zabranie wygodnych sportowych ubrań, przylegających, z długim rękawem i długimi nogawkami.
Ćwiczymy bez biżuterii i bez ozdób do włosów o ostrych końcach.

Instruktorki:

Ania Prygiel


Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie ze specjalizacją akrobatyki oraz gimnastyki korekcyjnej. Tancerka od najmłodszych lat życia rozwijająca swoje umiejętności w Polsce jak i za granicą. Zaczęła od tańców standardowych, następnie próbując swych sił przez kilka lat w modern jazzie trafiła na street dance. Obecnie zafascynowana afrykańskimi formami tańca m.in. Kuduro i afro-house. Uczestniczka wielu pokazów tanecznych oraz współtwórca choreografii: „Kosmos”(2014), "Żywioły-cztery strony świata"(2016).
Instruktorka Aerial jogi, która skradła jej serce od pierwszych zajęć, łącząca wszystko to, co jej bliskie.
Bez reszty zakochana w jodze, która jak uważa, pozwala jej zachować homeostazę między ciałem a duszą. Instruktorka Animal Flow, Fitness, Pilates, Zumba Fitness, TMT.
 
Monika Łazuk

Kulturoznawczyni, pedagożka i nauczycielka jogi, założycielka OMG yoga. Po wielu latach przygody z tańcem współczesnym i teatrem odnalazła jogę, jako najbardziej zrównoważoną praktykę psychofizyczną. W 2013 r. ukończyła studia podyplomowe z Jogi i relaksacji na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, a w 2015 r. odbyła miesięczny kurs nauczycielski w Indiach, Goa (RYT 200). Zafascynowana pracą z grawitacją, zdobyła certyfikat instruktora w AerialYoga-Berlin oraz uczestniczyła w wielu kursach i warsztatach aerial jogi i acroyogi u polskich i zagranicznych fascynatów tych technik (m. in. Milla Floryd, Liliana Polanco, Björn Heucke, Jason Namer, Almuth Kramer, Jeppe Skovgaard). Monika do niedawna mieszkała w Niemczech i uczyła w największych studiach aerial jogi w Köln i Leverkusen. Jest autorką książki “Aerial joga - antygrawitacyjny flow".
 
Asia
Z rozsądku - wykształcenie wyższe z marketingu i reklamy oraz z marketingu politycznego. Z zamiłowania - od dziecka w szkole sportowej (lekkoatletyka), obecnie instruktor fitness (ProActiv), instruktor Pilates (ukończony w BB Pilates school) oraz instruktor Aerial jogi. Uczestniczyłam w wielu warsztatach i szkoleniach, które dają większy wachlarz wiedzy, którą mogę przekładać na pracę z ludźmi. Interesuję się zdrowym stylem życia, ukończyłam kurs Diet Coach Wellness, Trener personalny Wellness w Akademii zdrowia Wellness.
Cały czas poszukuję czegoś nowego: ostatnio jest to Joga twarzy wg metody Danielle Collins Face Yoga Method - obecnie staje się tematem, który będę zgłębiać.
Uwielbiam kontakt z ludźmi i kocham "oderwać się od ziemi" dzięki Aerial jodze - to moja ogromna pasja.
Jestem szczęśliwą mamą dwójki wspaniałych dzieciaków.
 

Zajęcia 
Wtorki o 18:00 i soboty o 10:30 - prowadzi ANIA start 24.04
w poniedziałki o 20:30 i piątki o 19:00 - prowadzi MONIKA start 23.04
Czwartki o 18:00 i niedziele o 12:30 - prowadzi ASIA start 19.04

Promocyjny karnet na cykl 8 zajęć wprowadzenia do Aerial Jogi (wtorki i soboty), od 24.04 - 22.05 bez 1.05 ):
Promocyjny Karnet obowiązuje tylko na powyższe zajęcia
       
 230 zł płatność do 5 kwietnia
 250 zł płatność od 6 do 13 kwietnia
 280 zł płatność od 14 do 23 kwietnia

 
Promocyjny karnet na cykl 8 zajęć wprowadzenia do Aerial Jogi (czwartki i niedziele), od 19.04 - 17.05 bez 3.05 ):
Promocyjny Karnet obowiązuje tylko na powyższe zajęcia
       
 230 zł płatność do 9 kwietnia
 250 zł płatność od 10 kwietnia
 280 zł płatność od 17 kwietnia
 

Promocyjny karnet na cykl 8 zajęć wprowadzenia do Aerial Jogi (poniedziałki i piątki, od 23.04 - 21.05 bez 4.05 ):
Promocyjny Karnet obowiązuje tylko na powyższe zajęcia
       
 230 zł płatność do 5 kwietnia
 250 zł płatność od 6 do 13 kwietnia
 280 zł płatność od 14 do 23 kwietnia

Po zakończeniu kursów wprowadzających zapraszamy na aerial jogę w ramach regularnych zajęć na karnety extra (karnet extra obowiązuje na wszystkie stałe zajęcia w Astanga Yoga Studio - nie dotyczy warsztatów, kursów i karnetów specjalnych)

Karnet ważny 30 dni

 1 wejście - 45 zł
 4 wejścia - 160 zł
 8 wejść - 280 zł 
 OPEN - 320 zł
  
Jak kupić karnet?
a)  zarejestruj się i zaloguj na naszej stronie panel.astanga.pl  Płać kartą lub przelewem za pomocą tpay.com. 
b)  w recepcji AYS płacąc kartą lub gotówką. 

REGULAMIN WARSZTATÓW:

1. Warunkiem uczestnictwa w warsztatach/kursach jest dokonanie pełne opłaty przed wydarzeniem.
2. W razie rezygnacji z uczestnictwa nie dokonujemy zwrotów opłaconych wczesniej kursów/warsztatów.
3. W razie nieobecności na warsztatach/kursach opłaconego karnetu nie można wykorzystać w ramach innych wydarzeń organizowanych  w AYS.

4. Zarejestrowana osoba na kurs/warsztat nie może przekazać cesji uczestnictwa w wydarzeniu osobom trzecim.


Pozdrawiamy AYS
Poleć nas znajomemu i sprawdź ile możesz zaoszczędzić! Szczegóły promocji

Polecamy

Porozumienie szkół jogi
www.porozumieniejogi.pl

bezposrednikow.org
www.bezposrednikow.org

Rival Group
www.rival.pl