Aerial Joga | Astanga Yoga Studio | Joga Warszawa

Aerial Joga

Sprawdzona i przyjemna technika jogi w AYS - zacznij rozwijać się na Ścieżce Aerial Jogi.
Spróbuj asan w locie! zapraszamy na kursy wprowadzające oraz stałe zajecia.
Na stałe zajęcia zapraszamy w ramach karnetów Extra.
Wracamy od września!
Aerial joga to technika, która za pomocą miękkiego i elastycznego materiału pomaga poznawać, doskonalić i rozwijać tradycyjne asany. Podwieszony kawałek tkaniny otwiera nowe drzwi do wiedzy na temat tego, jak można pracować z ciężarem własnego ciała.
(Monika Łazuk)
 

Ścieżka Aerial Jogi:
 

I. Aerial joga - kurs wprowadzający - sprawdź terminy

Kurs wprowadzający do Aerial Jogi to okazja, aby przyswoić niezbędne "ABC" tej techniki. 

Każdy uczestnik będzie mógł po nim brać udział w zajęciach prowadzonych na poziomie początkującym.

 

II. Aerial joga - zajęcia na poziomie początkującym

Zajęcia przeznaczone dla osób, które ukończyły kurs wprowadzający (8 spotkań).

Podczas zajęć wykonujemy szereg pozycji ugruntowionych (tj. z przynajmniej jedną kończyną na ziemi), dryfujących (tj. z materiałem podpierającym znaczną część ciała) i latających (tj. nad ziemią, przy niewielkim podporze tkaniny). Pozycje płynnie przechodzą jedna w drugą, nacisk położony jest na łączenie ruchu z oddechem i aktywizonie głębokich mięśni stabilizujących, które utrzymują ciało w równowadze. Dodatkowo pojawiają się pozycje wzmacniające core i mięśnie ramion, co jest niezbędne dla dłuższego trwania w pozycjach latających. Każda sesja będzie okazją, aby utrwalić pozycje poznane podczas kursu wprowadzającego i poznać ich warianty oraz zupełnie nowe, latające asany. Na koniec czeka na nas rozluźnienie ciała i Śavasana w kokonie z materiału. 

 

III. Aerial joga - zajęcia na poziomie średnio zaawansowanym

Zajęcia przeznaczone dla osób, które ukończyły kurs wprowadzający i wzięły udział w przynajmniej 16 zajęciach na poziomie początkującym (od tej zasady mogą być odstępstwa, po konsultacji z nauczycielem).

Na tym poziomie większość pozycji wykonujemy w całkowitym oderwaniu od posadzki i płynnie zmieniamy ustawienie ciała w powietrzu. Tu klasyczna joga przeplata się z akrobacjami w cyrkowym stylu. Zajęcia pozwalają mocniej popracować nad gorsetem mięśniowym tułowia (tzw. core) niż w standardowej praktyce jogi, a także zwiększyć zakresy w swoim ciele, pozostając dłużej w wygięciach i pozycjach odwróconych. Część główna zajęć zawiera krótką sekwencję ruchów w powietrzu, zgodnie z rytmem oddechu, przy dźwiękach spokojnej muzyki. Każda sesja kończy się całkowitym rozluźnieniem ciała i Śavasaną w kokonie z materiału.

Na zajęciach potrzebna będzie mata - jesli nie masz swojej, można wypożyczyć na miejscu w szkole (5 zł).
Prosimy o zabranie wygodnych sportowych ubrań, przylegających, z rękawem i długimi nogawkami (za kolano).
Ćwiczymy bez biżuterii i bez ozdób do włosów o ostrych końcach.

Zapraszamy od września:
I. Kursy wprowadzające
II. Zajęcia na poziomie początkującym:
Poniedziałki i środy o 10:00 - prowadzi Asia

Poniedziałki o 19:00 - prowadzi Monika
Piątki o 18:30 - prowadzi Monika
Wtorki i czwartki o 18:00 - prowadzi Ania
III. Zajęcia na poziomie średnio zaawansowanym:
Wtorki i czwartki o 19:00 - prowadzi Ania

Karnet Extra obowiązuje na wszystkie stałe zajęcia w Astanga Yoga Studio - nie dotyczy warsztatów,
kursów i karnetów specjalnych).

Karnet ważny 30 dni

 1 wejście - 45 zł
 4 wejścia - 160 zł
 8 wejść - 224 zł
 OPEN - 256 zł 
  
Jak kupić karnet?
a)  zarejestruj się i zaloguj na naszej stronie panel.astanga.pl  Płać kartą lub przelewem za pomocą tpay.com. 
b)  w recepcji AYS płacąc kartą lub gotówką. 

REGULAMIN WARSZTATÓW:

1. Warunkiem uczestnictwa w warsztatach/kursach jest dokonanie pełne opłaty przed wydarzeniem.
2. W razie rezygnacji z uczestnictwa nie dokonujemy zwrotów opłaconych wczesniej kursów/warsztatów.
3. W razie nieobecności na warsztatach/kursach opłaconego karnetu nie można wykorzystać w ramach innych wydarzeń organizowanych  w AYS.

4. Zarejestrowana osoba na kurs/warsztat nie może przekazać cesji uczestnictwa w wydarzeniu osobom trzecim.


"Hamak działa jak huśtawka; nieustanne szukanie równowagi w powietrzu pomaga wzmocnić mięśnie posturalne, poprawić ich elastyczność i jednocześnie odciążyć kręgosłup od nadmiernego napięcia w przestrzeniach międzykręgowych.
Dodatkowo aerial joga uspokaja, dzięki delikatnemu kołysaniu przy wykonywaniu asan. Może być wykorzystywana zarówno w terapii, jak i do pogłębienia codziennej praktyki jogi.
W przypadku osób początkujących materiał pomaga znaleźć balans w pozycjach stojących, podtrzymując ciężar ciała, na przykład w wojowniku III lub w staniu na rękach. Za to osoby zaawansowane mogą mocniej popracować nad gorsetem mięśniowym tułowia (tzw. core) niż w standardowej praktyce jogi, a także zwiększyć zakresy w swoim ciele, pozostając dłużej w wygięciach i pozycjach odwróconych. 
Aerial joga otwiera drzwi do pozycji, które są nieosiągalne z pozycji maty. Aktywizuje zupełnie nowe grupy mięśni, rozwija emocjonalnie i może być doskonałą terapią - zarówno dla ciała, jak i dla duszy. Chociaż wiele pozycji zostało zaczerpniętych ze sztuki cyrkowej, w aerial jodze warto położyć nacisk na pracę wewnętrzną, a nie czysto performatywną. W tej technice jest miejsce na oddech, na aktywność bandh oraz pracę nad właściwym ustawieniem ciała w pozycjach."
Fragment książki: „Aerial joga - antygrawitacyjny flow” autorstwa Moniki Łazuk

Praktykując aerial jogę, jesteś w stanie:
  • rozwinąć siłę górnych partii ciała

  • doświadczyć głębokiego rozciągania bez nadmiernego wysiłku, ponieważ materiał podtrzymuje częściowo ciężar ciała

  • pracować jednocześnie nad wieloma partiami ciała, ponieważ ciężar jest rozmieszczony pomiędzy kilkoma punktami podparcia

  • rozwinąć orientację w przestrzeni

  • wzmocnić core, czyli mięśnie głębokie, stabilizujące cały tułów

  • odciążyć kręgosłup od nadmiernego napięcia w przestrzeniach międzykręgowych dzięki wykonywaniu pozycji odwróconych

  • poprawić równowagę dzięki nieustannej pracy z balansem

  • ulepszyć postawę ciała, co się pozytywnie odbije na codziennym życiu i w innych aktywnościach sportowych

  • podnieść swoją samoocenę

  • zrelaksować się 

Przeciwwskazania:
- Zawroty głowy - Zapalenie błędnika - Niedawno odbyta operacja - Jaskra - Niedawno odniesiony uraz głowy- Padaczka - Przebyty zawał - Zabieg z botoksem - Ciąża - Przepuklina roztworu przełykowego - Przyjmowanie leków mogących wpłynąć na sprawność psychofizyczną - Zespół cieśni nadgarstka - Osteoporoza - Endoproteza stawu biodrowego - Dyskopatia - Choroby serca - Bardzo niskie lub bardzo wysokie ciśnienie - Zapalenie zatok przynosowych - Zapalenie stawów

 
Instruktorki:

Ania Prygiel


Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie ze specjalizacją akrobatyki oraz gimnastyki korekcyjnej. Tancerka od najmłodszych lat życia rozwijająca swoje umiejętności w Polsce jak i za granicą. Zaczęła od tańców standardowych, następnie próbując swych sił przez kilka lat w modern jazzie trafiła na street dance. Obecnie zafascynowana afrykańskimi formami tańca m.in. Kuduro i afro-house. Uczestniczka wielu pokazów tanecznych oraz współtwórca choreografii: „Kosmos”(2014), "Żywioły-cztery strony świata"(2016).
Instruktorka Aerial jogi, która skradła jej serce od pierwszych zajęć, łącząca wszystko to, co jej bliskie.
Bez reszty zakochana w jodze, która jak uważa, pozwala jej zachować homeostazę między ciałem a duszą. Instruktorka Animal Flow, Fitness, Pilates, Zumba Fitness, TMT.
 
Monika Łazuk


Kulturoznawczyni, pedagożka i nauczycielka jogi, założycielka OMG yoga. Po wielu latach przygody z tańcem współczesnym i teatrem odnalazła jogę, jako najbardziej zrównoważoną praktykę psychofizyczną. W 2013 r. ukończyła studia podyplomowe z Jogi i relaksacji na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, a w 2015 r. odbyła miesięczny kurs nauczycielski w Indiach, Goa (RYT 200). Zafascynowana pracą z grawitacją, zdobyła certyfikat instruktora w AerialYoga-Berlin oraz uczestniczyła w wielu kursach i warsztatach aerial jogi i acroyogi u polskich i zagranicznych fascynatów tych technik (m. in. Milla Floryd, Liliana Polanco, Björn Heucke, Jason Namer, Almuth Kramer, Jeppe Skovgaard). Monika do niedawna mieszkała w Niemczech i uczyła w największych studiach aerial jogi w Köln i Leverkusen. Jest autorką książki “Aerial joga - antygrawitacyjny flow".
 
Patrycja Kuczmaja


Patrycja Kuczmaja- fizjoterapeutka, instruktorka Aerial Jogi oraz Pilatesu ze specjalizacją Core. Muzykoterapeutka dogłębnokomórkowa, pasjonatka holistycznego rozwoju i naturoterapii. Praktykuje jogę, którą wykorzystuje na co dzień w fizjoterapii. Miłośniczka tańca, gimnastyki i wędrowania po górach. Od dziecka zafascynowana ruchem w każdej postaci oraz muzyką. Na co dzień bada i rozwija sposoby pracy z ciałem.
 
Asia
Z rozsądku - wykształcenie wyższe z marketingu i reklamy oraz z marketingu politycznego. Z zamiłowania - od dziecka w szkole sportowej (lekkoatletyka), obecnie instruktor fitness (ProActiv), instruktor Pilates (ukończony w BB Pilates school) oraz instruktor Aerial jogi. Uczestniczyłam w wielu warsztatach i szkoleniach, które dają większy wachlarz wiedzy, którą mogę przekładać na pracę z ludźmi. Interesuję się zdrowym stylem życia, ukończyłam kurs Diet Coach Wellness, Trener personalny Wellness w Akademii zdrowia Wellness.
Cały czas poszukuję czegoś nowego: ostatnio jest to Joga twarzy wg metody Danielle Collins Face Yoga Method - obecnie staje się tematem, który będę zgłębiać.
Uwielbiam kontakt z ludźmi i kocham "oderwać się od ziemi" dzięki Aerial jodze - to moja ogromna pasja.
Jestem szczęśliwą mamą dwójki wspaniałych dzieciaków.
Poleć nas znajomemu i sprawdź ile możesz zaoszczędzić! Szczegóły promocji

Polecamy

Porozumienie szkół jogi
www.porozumieniejogi.pl

bezposrednikow.org
www.bezposrednikow.org

Rival Group
www.rival.pl