Warsztat mindfulness z Magą Korbel - start 26 marca

M I N D F U L N E S S - 8 tygodniowy trening redukcji stresu oparty o metodę MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction), stworzoną przez profesora Jon Kabat-Zinna

Słowo Mindfulness oznacza uważność. Gdy jesteśmy uważni, czyli gdy w sposób nieosądzający i z otwartością dziecka obserwujemy to co czujemy w tej chwili, znika stres. Dzieje się tak dlatego, że nie dajemy uwagi myślom ani nie dodajemy nowych. 
 M I N D F U L N E S S - 8 tygodniowy trening redukcji stresu oparty o metodę MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction), stworzoną przez profesora Jon Kabat-Zinna

Słowo Mindfulness oznacza uważność. Gdy jesteśmy uważni, czyli gdy w sposób nieosądzający i z otwartością dziecka obserwujemy to co czujemy w tej chwili, znika stres. Dzieje się tak dlatego, że nie dajemy uwagi myślom ani nie dodajemy nowych.
To myśl jest źródłem długotrwałego i wyniszczającego stresu. Nie oznacza to, że sama w sobie jest zła, bo nie moglibyśmy bez nich funkcjonować. Oznacza to tylko, że większość z nich wydarza się w nas całkowicie nieświadomie. Ciało jednak jest nieustannie świadome i jak radar reaguje na każdą myśl, świadomą i nieświadomą.
Kiedy myśl jest raniąca, nieprawdziwa, czujemy to jako coś nieprzyjemnego, ciało reaguje stresem. Po dłuższym czasie takiego nieświadomego funkcjonowania, nabawiamy się chorób, a nasze życie jest pełne cierpienia i wydaje się, że niewiele nam pomaga.
Możemy jednak temu zapobiec wprowadzając w życie świadomość. A więc pracę sięgającą źródła cierpienia - odkrywania nieuświadomionych, bolesnych myśli poprzez regularną praktykę medytacji.
To takie uniezależnianie się, dorastanie, stawanie na własnych nogach.

Trening polecany jest szczególnie osobom żyjącym w ciągłym stresie, biegu, bólu, szukających alternatywnych i naukowo przebadanych, skutecznych metod poprawy stanu zdrowa psychofizycznego.
Praktykę można rozpocząć w każdym wieku i w każdym momencie życia.

U podstaw medytacji leży empatia i całkowita akceptacja tego, kim jesteśmy. Bazą jest łagodność i współczucie dla samego siebie.
Polega na regularnej praktyce prowadzonych ćwiczeń medytacyjnych, takich jak skanowanie ciała, uwaga skierowana na oddech, uważne chodzenie i inne.
Praktyka medytacji jest otwieraniem się na życie - w całej swej pełni i prawdzie.
Jest uwalnianiem swojego nieograniczonego potencjału.

Trening prowadzi:
Maga Korbel - certyfikowana instruktorka MBSR z 5 letnim doświadczeniem prowadzenia treningów Mindfulness i ponad 10 letnim własnym doświadczeniem regularnej praktyki medytacji pod okiem nauczycieli. Wychowała się w rodzinie buddyjskiej, tak więc praktyka medytacji była obecna w jej życiu od urodzenia. Więcej o Madze na stronie BabaJoga: http://babajoga.pl/strona/o-nas,56.html

19 marca  o 18:00, odbędzie się spotkanie zerowe, bezpłatne i otwarte dla wszystkich.

Reszta spotkań będzie się odbywała w NIEDZIELE wieczorem oraz Dzień Uważności w SOBOTĘ 29 kwietnia
Trening będzie się odbywał od 26 marca do 14 maja, w godzinach od 18:00 do 21:00 w Astanga Yoga Studio na ul. Gałczyńskiego 4 (blisko Foksal)..

Trening składa się z:
⇢ spotkania wstępnego - zapoznającego z prowadzącą, metodą, zaznajomienie się z potrzebami i ich realizacją
⇢ ośmiu grupowych spotkań z trenerem raz w tygodniu (2,5 -3 h)
⇢ jednego całodniowego treningu, tzw. „dnia uważności”
⇢ samodzielnych ćwiczeń w domu (z trzema nagraniami do medytacji otrzymanymi na treningu: do skanowania ciała, medytacji i jogi)

DATY, TEMATY I GODZINY SPOTKAŃ:

• SPOTKANIE ZEROWE lub/i indywidualne spotkanie z trenerem (osobiste/Skypowe/telefoniczne) - 19.03 godz. 18:00-20:00
• pierwsze spotkanie "Czym jest uważność?" - 26.03, godz. 18:00
• drugie spotkanie "Jak widzimy świat" - 02.04 godz. 18:00
•  trzecie i czwarte spotkanie "Zadomowić się w ciele" i "Stres i jak sobie z nim radzić za pomocą uważności" - 09.04, godz. 17.00 (spotkanie potrwa 4 h)
• piąte spotkanie "Uważność a myśli intensyfikujące stres" - 23.04, godz. 18:00
• DZIEŃ UWAŻNOŚCI - mini odosobnienie - całodniowa praktyka uważności z prowadzeniem i bez, z przerwą na wspólny posiłek - sobota, 13.05, godz. 10:00-16:00
• szóste spotkanie "Uważność a emocje" - 30.04., godz. 18:00 
• siódme spotkanie "Uważne porozumiewanie się" - 7.05, godz. 18:00

• ósme spotkanie "Dbanie o siebie: przyszłość po zakończeniu kursu" - 14.05, godz. 18:00

 


Koszt całości:
1100 PLN płatność do 28 lutego
1150 PLN płatność od 1 marca

 

Wpłat można dokonywać:

a) kartą lub gotówką w siedzibie szkoły,
b) przelewem na konto: Astanga Yoga Studio Ewa Jaros 55 1050 1038 1000 0023 2387 2495 ING Śląski
wyślij potwierdzenie na astanga@astanga.pl
c) wejdź na stronę www.panel.astanga.pl, zarejestruj się lub zaloguj, wybierz zakładkę Moje Karnety, Kup karnet, wybierz opcję:
„Warsztat mindfulness” - po zakupie system sam dokona rezerwacji na wszystkie zajęcia



REGULAMIN WARSZTATÓW:

2. Warunkiem uczestnictwa w warsztatach jest dokonanie pełnej wpłaty przed rozpoczęciem warsztatów.
3. Warunkiem utrzymania ceny ze zniżką, jest wpłata całości kwoty w ramach podanych dat powyżej.
4. W razie rezygnacji z warsztatów AYS nie zwraca wcześniej wpłaconych pieniędzy.
5. W razie nieobecności na warsztatach wpłaconej kwoty nie można wykorzystać w ramach innych warsztatów w AYS.

Astanga Yoga Studio nie ponosi odpowiedzialności za zmiany terminu oraz modyfikacje w programie warsztatów spowodowane decyzjami nauczyciela.
 

Warsztat mindfulness z Magą Korbel - start 26 marca

Kup online
Poleć nas znajomemu i sprawdź ile możesz zaoszczędzić! Szczegóły promocji

Polecamy

Porozumienie szkół jogi
www.porozumieniejogi.pl

bezposrednikow.org
www.bezposrednikow.org

Rival Group
www.rival.pl